Popis dokumentacije koju je potrebno priložiti prilikom prijave teme doktorata/istraživačkog projekta Etičkom povjerenstvu za biomedicinska istraživanja:
- zamolba s popisom predane dokumentacije
- obrazloženje teme doktorata (obrazac Ds4) odnosno prijedlog projekta ili kratak opis istraživanja koji sadrži opis metodologije i osvrt na etičke aspekte istraživanja
- odobrenje Etičkog povjerenstva svih ustanova u kojima se provodi istraživanje na ljudima ili na humanom materijalu ili u kojem se prikupljaju biomedicinski podaci ili koja uključuju rad s pokusnim životinjama
- obavijest za ispitanika i informirani pristanak za sva prospektivna istraživanja na ljudima, objedinjeni u jedan dokument (Obrazac_za_sastavljanje_informiranog_pristanka_za_sudjelovane_u_istrazivanju.doc). U dokumentu je potrebno navesti da je ovo Povjerenstvo pregledalo prijavu
- potvrda da projekt posjeduje odobrenje Ministarstva poljoprivrede i Uprave za veterinarstvo i sigurnost hrane (ako istraživanje uključuje rad s pokusnim životinjama)
- potvrda Povjerenstva za dobrobit životinja (ako istraživanje uključuje rad s pokusnim životinjama)
- ankete, upitnici i slični materijali čije je korištenje predviđeno istraživanjem na hrvatskom jeziku
- suglasnosti pročelnika/predstojnika svih ustrojstvenih jedinica te rukovoditelja suradnih ustanova u kojima se provodi istraživanje ili neki njegov dio
- pisani odgovor na komentare Etičkog povjerenstva s objašnjenjem učinjenih promjena (prilikom dorade prijave istraživanja odnosno ponavljanja zahtjeva prema Povjerenstvu)
- drugu relevantnu dokumentaciju ovisno o prirodi samog istraživanja
Svi zahtjevi upućeni Povjerenstvu dostavljaju se u dva oblika, tiskanom i elektroničkom. U elektroničkom obliku svi se dokumenti dostavljaju u pdf formatu, putem Intraneta Medicinskog fakulteta (Medicinski Fakultet u Rijeci) ulaskom u SharePoint Portal MEDRI 2024 i odabirom poveznice POVJERENSTVA Zahtjevi prema povjerenstvima / ETIČKO POVJERENSTVO ZA BIOMEDICINSKA ISTRAŽIVANJA. Prilikom dostavljanja dorađene verzije prijave, istu je potrebno postaviti na SharePoint Portal kao novi zahtjev. Portalu se pristupa pomoću AAI@Edu identiteta.
Rokovi za predaju dokumentacije i kalendar održavanja sjednica
Rokovi | Sjednice |
10. rujna 2024. | 17. rujna 2024. |
15. listopada 2024. | 22. listopada 2024. |
12. studenog 2024. | 19. studenog 2024. |
10. prosinca 2024. | 17. prosinca 2024. |
14. siječnja 2025. | 21. siječnja 2025. |
11. veljače 2025. | 18. veljače 2025. |
11. ožujka 2025. | 18. ožujka 2025. |
15. travnja 2025. | 22. travnja 2025. |
13. svibnja 2025. | 20.svibnja 2025. |
10. lipnja 2025. | 17. lipnja 2025. |
1. srpnja 2025. | 19. kolovoza 2025. |
Dodatne informacije možete dobiti u Službi za znanost, projekte i doktorske studije.
Mamaja Jančić, dipl. oec.
Tel.: +385 51 651 157
E-mail: mamaja.jancic@uniri.hr
Antonela Klokočki, mag. admin. publ.
Tel: +385 51 554 901
E-mail: antonela.klokocki@medri.uniri.hr
Članovi Povjerenstva:
- prof. dr. sc. Sandra Peternel, dr. med.
- izv. prof. dr. sc. Dora Fučkar Čupić, dr. med.
- prof. dr. sc. Dinko Vitezić, dr. med.
- doc. dr. sc. Anja Harej Hrkać, mag. biotech. in med.
- prof. dr. sc. Iva Rinčić, dipl. kroatolog i dipl. sociolog
- doc. dr. sc. Sandra Blažević Zelić, dr. med.
- izv. prof. dr. sc. Dijana Tomić Linšak, dipl. sanit. ing.