Poštovani,
S izuzetnim ponosom pozivamo Vas na prvi interni simpozij Medicinskog fakulteta u Rijeci o medicinskoj edukaciji u organizaciji Centra za unaprjeđenje nastavničkih kompetencija i komunikacijskih vještina, koji će biti održan 4. prosinca 2023. godine u sklopu Dana Fakulteta.
Simpozij o medicinskoj edukaciji namijenjen je svim zainteresiranim nastavnicima i studentima našeg fakulteta, a s obzirom na viziju Organizacijskog odbora, želja nam je učiniti ovaj skup tradicijom Medicinskog fakulteta u Rijeci, koja je, u obliku jednodnevnog zajedničkog okupljanja posvećena različitim aspektima nastavnog procesa, svake godine pod okriljem druge aktualne teme.
Simpozij je osmišljen kao praktičan i primjenjiv edukativni skup, čiji su osnovni ciljevi: (1) pružiti osvrt na djelovanje Centra i postignuća u medicinskoj edukaciji na Medicinskom fakultetu u Rijeci, (2) upoznati nastavnike i studente s vodećim trendovima i inovativnim pristupima u medicinskoj edukaciji te (3) omogućiti stjecanje i/ili unaprjeđenje specifičnih vještina u modernoj medicinskoj edukaciji. Simpozij se provodi kroz različite oblike aktivnosti, uključujući osvrte, promocije, edukativna predavanja i primjere iz prakse, kao i edukativne i kreativne radionice.
Ove godine simpozij je posvećen Inovativnim metodama učenja, prvenstveno modernim načinima primjene učenja temeljenog na analizi slučaja (engl. case-based learning), kao jedne od četiri autentične metode učenja u medicinskoj edukaciji. Naime, tema prvog simpozija odabrana je iz razloga što Medicinski fakultet u Rijeci prvi u Republici Hrvatskoj u nastavni proces i brojne izvannastavne aktivnosti uvodi inovativnu Nobula Case Creator interaktivnu aplikaciju za učenje temeljeno na analizi slučaja.
Stoga će, u prvom dijelu simpozija kroz edukativna predavanja i primjere iz prakse biti predstavljeni inovativni načini primjene ove metode učenja u medicinskoj edukaciji iz nastavničke i studentske perspektive, nakon čega će biti predstavljene i mogućnosti Nobula Case Creator interaktivne aplikacije. U drugom dijelu simpozija, bit će organizirane edukativne i kreativne radionice o metodologiji učenja temeljenog na analizi slučaja, pruženi primjeri primjene u svakodnevnoj praksi i mogućnost izrade analize slučaja i problemskih zadataka u Nobula Case Creator aplikaciji. Naime, iako je aplikacija prvenstveno namijenjena analizi slučaja, bit će predstavljene i njezine mogućnosti općenitog poticanja interaktivnosti u nastavi primjenom učenja temeljenog na kontinuumu problema (engl. problem-based continuum).
Osim toga, u uvodnom dijelu simpozija bit će predstavljen tematski broj časopisa Medicina Fluminensis posvećen Izazovima i budućnosti medicinske izobrazbe u Republici Hrvatskoj, kao pisanog kompendija tema predstavljenih na MedRi 2023 – First International Conference on Teaching and Learning in Medical Education i First International Student Symposium on Future Doctors Educating the World.
Nadamo se da ćete se odazvati u što većem broju te da ćemo zajednički stvarati nove oblike okupljanja za dobrobit medicinske edukacije na Medicinskom fakultetu u Rijeci.
S poštovanjem,
izv. prof. dr. sc. Nina Pereza, dr. med., u ime Organizacijskog odbora
NOBULA CASE CREATOR INTERAKTIVNA APLIKACIJA
Što je Nobula Case Creator?
Nobula Case Creator je interaktivna mrežna aplikacija koja omogućava kreiranje analize slučajeva (engl. case analysis) i problemskih zadataka s ciljem povećanja interaktivnosti u nastavnom procesu i brojnim drugim događanjima te na inovativni način olakšava primjenu učenja temeljenog na analizi slučaja (engl. case-based learning) i kontinuumu problema (engl. problem-based continuum) u medicinskoj edukaciji. Aplikacija se u potpunosti prilagođava različitim uređajima, uključujući pametne telefone, tablete, prijenosna računala ili touch screen monitore.
Sve dodatne informacije o aplikaciji dostupne su na službenoj mrežnoj stranici: Nobula Case Creator interaktivna aplikacija.
Koje su mogućnosti korištenja Nobula Case Creator interaktivne aplikacije?
Mogućnosti korištenja Nobula Case Creator interaktivne aplikacije su raznolike, od primjene u svakodnevnom nastavnom procesu, događanjima poput stručnih i znanstvenih skupova, poticanja izdavačke djelatnosti i brojnih drugih. Primjena Nobula Case Creator interaktivne aplikacije podjednako je učinkovita za korištenje u onsite ili online oblicima događanja.
Dodatne informacije o mogućim načinima primjene aplikacije na Medicinskom fakultetu u Rijeci dostupne su na službenoj mrežnoj stranici: Nobula Case Creator i MEDRI i https://nobula.eu/nobula-case-creator-na-medunarodnoj-konferenciji/.
Na koji je način moguće dobiti licencu za Nobula Case Creator interaktivnu aplikaciju?
Sve informacije o mogućnosti dobivanja licence za Nobula Case Creator interaktivnu aplikaciju bit će distribuirane putem adresa elektroničke pošte pročelnika katedri te predsjednika studentskih udruga i organizacija koje djeluju pri Medicinskom fakultetu u Rijeci.
Kada će biti provedene edukacije za korištenje Nobula Case Creator interaktivne aplikacije?
Prvi ciklus edukacija za korištenje Nobula Case Creator interaktivne aplikacije bit će proveden u sklopu Simpozija o medicinskoj edukaciji: Inovativne metode učenja, koji će biti održan 4. prosinca 2023. godine.
Tko je koordinator za primjenu Nobula Case Creator interaktivne aplikacije za Medicinski fakultet u Rijeci?
Koordinatorica za primjenu Nobula Case Creator aplikacije na Medicinskom fakultetu u Rijeci je izv. prof. dr. sc. Nina Pereza, dr. med., ispred Centra za unaprjeđenje nastavničkih kompetencija i komunikacijskih vještina.
REGISTRACIJA
Kotizacija je besplatna za nastavnike i studente Medicinskog fakulteta u Rijeci te uključuje pristup svim događanjima u programu, dostup materijalima simpozija te potvrdu o sudjelovanju.
Zbog izuzetnog odaziva i velikog broja prijavljenih sudionika, rok za registraciju skraćen do 21. studenog 2023. u 10.00 sati
Prijave su otvorene do 23. studenog 2023. u 23.59 sati na poveznici:
BODOVANJE
Bodove za sudjelovanje na simpoziju dodjeljuje Hrvatska liječnička komora i doktorski studiji na Medicinskom fakultetu u Rijeci.
Aktivini sudionici – 9 bodova
Pasivni sudionici – 7 bodova
Doktorski studiji Biomedicina i Zdravstveno i ekološko inženjerstvo do akademske 2018./2019. godine (izborna aktivnost, aktivni sudionici – 0,8 ECTS-a, pasivni sudionici 0,4 ECTS-a)
Tematski broj časopisa Medicina Fluminensis o medicinskoj edukaciji