2025.

Škola iz medicinske edukacije program – preuzmi

UVODNA RIJEČ

CILJEVI I OBLICI NASTAVE

Ciljevi 3I Škole iz medicinske edukacije su:

  • upoznati polaznike s vodećim trendovima u modernoj medicinskoj edukaciji,
  • omogućiti stjecanje specifičnih vještina za povećanje interaktivnosti u nastavnom procesu te
  • pružiti podršku polaznicima u prilagodbi vlastitih nastavnih jedinica prema pravilima metodologije medicinske edukacije.

3I Škola iz medicinske edukacije provodi se u obliku trodnevnog tečaja koji uključuje kratka predavanja, primjere dobre prakse, manje satelitske tečajeve, edukativne i kreativne radionice.

Detaljni popis ishoda učenja dostupan je u kurikulumu programa cjeloživotnog obrazovanja.

CILJNE SKUPINE I SLUŽBENI JEZIK

BODOVANJE

REGISTRACIJE I KOTIZACIJA

Registracije su otvorene do 1. travnja 2025. godine u 23.59 sati ili ranije do popunjavanja kvote.

Obrazac za prijavu dostupan je na sljedećoj poveznici.

Kotizacija iznosi 350 Eura te uključuje pristup svim aktivnostima tijekom sva tri dana, pauze za kavu, ručkove, ulaz na prigodna okupljanja, radne materijale i potvrdu o završenom programu cjeloživotnog obrazovanja. Kotizacija ne uključuje prijevoz i smještaj.

U slučaju odustajanja od pohađanja Škole nakon uplaćene kotizacije, refundacije nisu moguće.

Polaznici su obavezni ponijeti vlastiti laptop u Školu.

Smještaj

Polaznici 3I Škole iz medicinske edukacije slobodni su sami rezervirati smještaj na Cresu sukladno vlastitim preferencijama, a u nastavku slijede poveznice na hotele i privatni smještaj kao pomoć u odabiru željenog smještaja.

UPUTE ZA AKTIVNO SUDJELOVANJE

S obzirom na to da je jedan od glavna tri cilja 3I Škole iz medicinske edukacije pružiti podršku polaznicima u prilagodbi vlastitih nastavnih jedinica (predavanja, seminara, vježbi) prema pravilima medicinske edukacije, svi polaznici će 9. i 10. svibnja imati priliku predstaviti svoje odabrane primjere u jednoj od tri sljedeće kategorije te dobiti povratnu informaciju od voditelja pripadajućih edukativnih radionica i okruglih stolova svrstanih pod naslove „Primjeri iz prakse polaznika”.

Kategorija 1: Održavanje kratkog predavanja i analiza prezentacijskih vještina

(9. svibnja, 16.10 – 17.20, najviše 7 polaznika)

Kategorija 2: Predstavljanje primjera izrađenih analiza slučajeva ili problema

(9. svibnja, 11.30 – 12.30, najviše 5 polaznika)

Kategorija 3: Okrugli stol uz kavu: primjeri dobre prakse

(10. svibnja, 11.40 – 13.10, najviše 8 polaznika)

Prijava kategorije

Prilikom registracije, svaki polaznik može odabrati jednu kategoriju po vlastitom izboru u kojoj želi predstaviti svoj primjer iz prakse. Pojedina kategorija se zatvara nakon popunjenja kvote.

Prijava sažetka

Sažetak izlaganja prijavljuje se na poveznici do 10. travnja u 23.59 sati. Sažetak treba biti nestrukturiran i sadržavati između 150 i 200 riječi s obrazloženjem razloga odabira primjera iz vlastite prakse te važnosti predstavljanja primjera polaznicima Škole. Po završetku Škole, bit će izrađena knjižica sažetaka.

Način izlaganja u sklopu aktivnog sudjelovanja

U svakoj od tri kategorije, polaznici trebaju pripremiti PowerPoint prezentaciju te održati usmeno izlaganje u najdužem trajanju od 7 minuta, nakon čega slijedi rasprava u trajanju od 3 minute.

O PALAČI MOISE

Ažurirano 06.02.2025.

Skip to content