Osposobljavanje nastavnika za provođenje suradničke procjene u medicinskoj edukaciji

Suradnička procjena (engl. peer review) je vrsta institucijskog istraživanja kvalitete nastavnog rada u visokom obrazovanju, čiji je cilj unaprijediti kvalitetu rada pojedinog nastavnika na temelju povratne informacije od drugog nastavnika. Za provođenje suradničke procjene na Medicinskom fakultetu u Rijeci odgovoran je Centar za unaprjeđenje nastavničkih kompetencija i komunikacijskih vještina. „Osposobljavanje nastavnika za provođenje suradničke procjene u medicinskoj edukaciji“ je izborni kolegij u „Modulu 4 – Napredni tečajevi za medicinske edukatore“ u sklopu programa cjeloživotnog obrazovanja „Moderna i praktična medicinska edukacija“, koji se održava kao zasebni onsite tečaj, a razlozi pokretanja navedeni su u zasebnom odlomku.

Voditeljice programa: izv. prof. dr. sc. Nina Pereza, dr. med. i prof. dr. sc. Jasenka Mršić-Pelčić, dr. med.

Cijena tečaja:

  • na upit voditeljici Centra za unaprjeđenje nastavničkih kompetencija i komunikacijskih vještina
  • besplatan za nastavnike i suradnike u nastavi Medicinskog fakulteta u Rijeci

Razlozi održavanja tečaja

Ciljevi tečaja

Uvjeti za upis tečaja

Sadržaj tečaja

Način provođenja i trajanje tečaja

Obavezna dokumentacija

Održani ciklusi tečaja

Ažurirano 10.06.2024.

Skip to content